Náš blog

kategorie blogu

Čo znamená zákaznícka analytika? A na čo sa sústrediť?

02.03.2018 | Dominik Bezděk
Hovoríte si, na čo vám bude na e-shope členská sekcia, v ktorej váš zákazník uvidí svoje objednávky, nebude musieť vyplňovať stále dookola kontaktné údaje a pod.? Nielen, že mu ušetríte veľa času a on sa tak bude na vás e-shop rád vracať, ale vy získate dôležité údaje, ako sú počty objednávok a ich hodnota. Tieto dáta vám potom pomôžu sa sústrediť na jednotlivé skupiny zákazníkov. Ako teda na zákaznícku analýzu?

Čo sú štruktúrované dáta (rich snippety) a prečo by ste ich mali používať?

23.02.2018 | Pavel Horelica
Možno ste už počuli alebo čítali niečo o štruktúrovaných dátach, rich snippets, mikroformáty, mikroúdaje, alebo ste možno niekde videli zmienku o Schema.org a JSON-LD. Ale čo tieto výrazy presne znamenajú? Čo to sú tie štruktúrované dáta? Čo robia a čo vie? A čo majú čo do činenia sa SEO? Pre všetkých tých, ktorí v tomto nemajú úplne jasno, je určený práve tento článok. Ideme na to.

NPS – zistite spokojnosť svojich zákazníkov

19.01.2018 | Lukáš Bryksa
NPS, skratka Net Promoter Score veľmi jednoduchým spôsobom zisťuje a nastavuje metriku pre meranie spokojnosti zákazníkov s vašimi službami alebo produktom na základe otázky "Odporúčali by ste službu / produkt vášmu známemu či kolegovi?" Prečo je práve tento spôsob vypovedajúce a efektívne?

Sme hrdými držiteľmi týchto certifikátov