Náš blog - Príspevky užívatela Lukáš Bryksa

Lukáš Bryksa
obchodný riaditeľ email: lukas.bryksa@impnet.cz

Lukáš stál v roku 2009 pri zrode firmy. Často pracuje dlho do noci alebo aj cez víkendy. Záleží mu totiž na vašej spokojnosti. Chce, aby ste boli spokojní stále. A nie len 40 hodín za týždeň.

Online chat dokáže na webe zázraky. Používate ho?

05.05.2015 | Lukáš Bryksa
Telefón, e-mail, dopytový formulár, Facebook, Skype alebo napríklad diskusné fórum - zákazník prechádzajúci sa po vašich webových stránkach sa s vami môže spojiť rôznymi cestami. Nie je ale lepšie, keď ho aktívne oslovíte priamo vy? A to ešte vo chvíli, keď prelieza vaše webovky?

Firemný blog: má pre vašu firmu význam?

15.01.2015 | Lukáš Bryksa
Blog už dávno nie je iba doménou pár jednotlivcov, ktorí jeho prostredníctvom vyjadrujú svoje názory. Blogovanie sa dostalo aj do firemnej sféry - spoločnosti sa týmto spôsobom snažia priblížiť svojim zákazníkom a pôsobiť "ľudskejšie". Navyše môžu pomocou blogu preukázať, že sú vo svojom odbore naozajstnou autoritou.

Hodnota firmy je v informáciách. Kde sú informácie? V CRM!

13.11.2014 | Lukáš Bryksa
Možno už ste tú vetu počuli. Informácie sú na nezaplatenie. Hoci nie sú vidieť, počuť a ani ich nemôžeme nahmatať, zvyšujú hodnotu firmy. Vaša spoločnosť nemusí nič vyrábať, nemusí nič vlastniť a ani toho nemusí moc vedieť. Ak má (aktuálne a pravdivé) informácie, získava konkurenčnú výhodu pred všetkými ostatnými. Kto podceňuje a ignoruje zhromažďovanie a využívanie informácií, akoby ignoroval hodnotu svojej vlastnej práce.

Nepodceňujte silu UpSell = následného predaja

07.08.2014 | Lukáš Bryksa
Získať nového zákazníka je vždy časovo aj finančne náročnejšie, než opätovne zaujať toho súčasného. Veľa (odvážim sa tvrdiť aj väčšina) firiem si však toto ako keby neuvedomuje a zlou komunikáciou so svojimi zákazníkmi zbytočne prichádza o potenciálny zisk. Nepatríte tiež medzi nich?

Doménová vojna a hodnota internetových domén

07.07.2014 | Lukáš Bryksa
Každý, kto sa niekedy zaujímal o internetový trh drobných podnikateľov a živnostníkov asi vie, že prakticky neustále prebieha intenzívny obchod s internetovými doménami. Aké sú najdrahšie predané domény v histórii a akú hodnotu má napríklad vaša doména?
Svoje znalosti máme aj papierovo podložené