Změnili jsme sídlo! Nově nás najdete na adrese Gajdošova 26 v Brně-Židenicích.

Náš blog - Príspevky užívatela Pavel Horelica

Pavel Horelica
SEO konzultant email: pavel.horelica@impnet.cz

Pavol je tu na to, aby vás ľudia na internete našli. Stará sa o optimalizáciu stránok pre vyhľadávače, študuje dáta z analytických nástrojov a na ich základe neustále vymýšľa, ako váš web ešte vylepšiť a posunúť dopredu.

Ako na webe urobiť stránkovanie z pohľadu SEO? Kompletný sprievodca

21.12.2018 | Pavel Horelica
Stránkovanie je prirodzenou súčasťou každého webu. Používa sa u e-shopov v kategóriách pri zobrazovaní produktov (bežne používaná funkcia umožňujúca vypísanie veľkého počtu produktov), u magazínov v archiváciu článkov, u diskusných fór pri stránkovanie vlákien či jednotlivých príspevkov a podobne. Ako na stránkovanie z pohľadu SEO?

12+ technických SEO chýb, ktoré zabíjajú vašu návštevnosť

08.10.2018 | Pavel Horelica
Dajme tomu, že máte web. Krásny web. Vyladený web, u ktorého ste si urobili analýzu kľúčových slov, máte prehľadnú štruktúru webu, dostatok cieľových stránok, píšete blog, máte aj redakčný plán, skvele vyplnené meta tagy, unikátne pre každú stránku a vyplnili ste aj všetky ostatné hovadinky, optimalizovali ste obrázky pre vyhľadávania. Jednoducho ste urobili veľa pre to, aby vaše organická návštevnosť rástla. A ona nerastie. Potvora mizerná.

Čo sú štruktúrované dáta (rich snippety) a prečo by ste ich mali používať?

23.02.2018 | Pavel Horelica
Možno ste už počuli alebo čítali niečo o štruktúrovaných dátach, rich snippets, mikroformáty, mikroúdaje, alebo ste možno niekde videli zmienku o Schema.org a JSON-LD. Ale čo tieto výrazy presne znamenajú? Čo to sú tie štruktúrované dáta? Čo robia a čo vie? A čo majú čo do činenia sa SEO? Pre všetkých tých, ktorí v tomto nemajú úplne jasno, je určený práve tento článok. Ideme na to.

8 SEO mýtov a lží, ktorým by ste nemali veriť

20.04.2016 | Pavel Horelica
Dobre fungujúca SEO kampaň je nevyhnutnou súčasťou on-line marketingovej stratégie každého webu, ktorého cieľom je zarobiť peniaze. Nie je to dogma, neplatí to vždy, ale pre drvivú väčšinu komerčných webov je SEO životne dôležitým nástrojom k úspechu.

Problém menom cookies. Musíte o ňom na webe informovať?

02.12.2015 | Pavel Horelica
Množia sa ako huby po daždi. Môžete ich vidieť na stránkach mnohých e-shopov, obsahových magazínov aj malých MFAčok. O čom že to je reč? Predsa o lištách, ktoré vás ako návštevníkov webu informujú o tom, že web používa cookie súbory. Musíte mať podobnú lištu na svojom webe tiež?

Ako odstrániť spamové návštevy z Google Analytics?

20.08.2015 | Pavel Horelica
Asi ste to zažili tiež. Prišli ste do Google Analytics, pozreli na úvodný graf návštevnosti a s veľkou radosťou zistili, že máte za včerajšok dvojnásobnú návštevnosť. "Super", pomyslíte si, "návštevnosť pekne rastie". Ak ste sa však do dát ponorili trošku viac, asi ste zistili, že za zvýšenou návštevnosťou stoja prichádzajúci používatelia zo zdrojov ako semalt.semalt.com, free-share-buttons.com, buttons-for-website.com. atď.

Máte web vhodný pre mobilné telefóny? Nie? Máte problém...

07.05.2015 | Pavel Horelica
Google oznámil významný update svojho algoritmu. Odo dňa 21.4. je mobile ranking faktor dôležitým signálom pre vyhodnocovanie výsledkov pri mobilnom vyhľadávaní. Dalo sa to čakať - už od minulého roka si všímaví užívatelia mohli v mobilnom fulltextovom vyhľadávaní na Google všimnúť poznámky "Optimalizované pre mobily", ktorá sa objavila vo fulltexte u každej stránky prispôsobenej pre zobrazenie na mobilných telefónoch. Už táto maličkosť bola predzvesťou toho, čo sa stalo teraz - prispôsobenie webu pre mobilné zariadenia je jedným z faktorov pre radenie výsledkov pri mobilnom vyhľadávaní.

SEO konzultanti radia: Toto by mal Google zlepšiť

11.09.2014 | Pavel Horelica
Google je kráľ internetu. Najpoužívanejší internetový vyhľadávač na svete. Na našej planéte len ťažko nájdete používateľa, ktorý by ho nepoznal alebo nikdy nepoužil. To však ešte neznamená, že je dokonalý. Podľa profesionálnych SEO konzultantov, odborníkov na internetový marketing i zasvätenejších užívateľov má aj Google svoje muchy. Predstavme si tri najväčšie.

Ani veľké spoločnosti sa občas nevyhnú penalizácii od Google

23.07.2014 | Pavel Horelica
Rok 2013 bol, čo sa týka humbuku okolo penalizácií od vyhľadávača Google, veľmi plodný. A dokonca aj veľké spoločnosti na vlastnej koži zistili, že Google má pravidlá pre všetkých rovnaké. Vo finále môže byť vyhľadávačom penalizovaný web nadnárodnej spoločnosti rovnako tak, ako malý a bezvýznamný MFA web študenta strednej školy. Proste a jednoducho - "prekročíš určité pravidlá a poletíš z výsledkov vyhľadávania".

Sme hrdými držiteľmi týchto certifikátov